1a trobada de l’Equip de mediació del curs

Avui dimarts 22 de novembre hem celebrat la 1a trobada de l’Equip de mediació del curs.

A cada aula, de 1r a 6è, s’ha escollit un mediador/a del grup classe. A la trobada, s’ha explicat quines són les seves funcions (intentar resoldre i mediar amb els petits conflictes de l’aula, buscar acords entre les dues persones, entendre que no es guanya o es perd, no posicionar-se…) tenint en compte que sempre serà el tutor/a qui acabarà donant el cop de mà i resolent.

El tema principal de la trobada ha estat el bullying. S’ha fet una presentació sobre el bullying, els aspectes que cal tenir en compte i quins requisits calen per poder tractar-ho com a tal. Per exemplificar-ho s’ha portat a terme la dinàmica de “La poma” per entendre com ens afecten les coses bones i dolentes (maltractament) que ens diuen o fan les persones del nostre entorn. Per concloure, hem vist un vídeo educatiu i ens fet la foto de l’equip.

Ha estat una trobada molt profitosa, emocionalment molt important, per poder traslladar el treball a totes les aules del centre.

Segur que farem una gran feina aquest curs!!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut