Dansa Ara en Marxa!

Com ja sabeu, des de fa anys els nois i noies de segon de l’Escola, participem al Dansa Ara, una activitat organitzada per l’institut Barcelona Esports, on més de 2000 alumnes de 2n de tot Barcelona ballen junts al Palau Sant Jordi danses contemporànies.

Enguany, com ja vam fer l’any passat, les hem treballat des de l’àrea d’Educació Física i Música, i fa uns quants dies, vam trobar-nos els dos segons per a fer una classe conjunta amb en Xavi i l’Anna.

Vam practicar la dansa del Paraigües, i vam passar-ho molt bé i la vam aprendre tota!!!

El dia del dansa ara, us encantarà, n’estem convençuts!!

Si voleu veure fotografies d’aquell dia, tansols cal que cliqueu AQUI!