DIES DIFERENTS, SOLUCIONS NOVES!

Bon dia i bon dilluns, famílies!

Avui és dilluns, sí, però és un dilluns diferent. Tothom està a casa, posant el nostre granet de sorra perquè aquesta situació pugui acabar el més aviat possible.

Des de l’escola, volem contribuir a que aquests dies puguin anar passant de la millor manera possible:

• Estigueu atents al DINANTIA, les mestres dels vostres fills/filles us aniran informant de les novetats a través d’aquesta aplicació.
  • Us anirem proposant tot un seguit de recursos per a que repasseu continguts.
  • Recordeu que l’alumnat de Cicle 3 (4t, 5è i 6è) té usuari propi de l’escola i que es pot comunicar a través del correu amb les/els mestres. També poden accedir al Drive i al Classroom (on cada mestre/a penjarà recursos en aules virtuals).

• L’usuari dels alumnes té aquest format: a.ncognom@escolaperevila.cat
      on a identifica que és un alumne/a i és la inicial del seu nom.
      Per exemple: Si l’alumna es diu ALBA MARTÍ el seu usuari seria a.amarti@escolaperevila.cat

• Si teniu algun dubte o el vostre fill/a té problemes d’accés, poseu-vos en contacte amb administrador@escolaperevila.cat