Músiques escollides per les dues classes de 6è

Bones famílies!

La setmana passada i aquesta, les cançons que han sonat a l’entrar i sortir a l’escola ja les han escollit els nois i noies de 6è.

El projecte comença a pedalar, i aquestes dues últimes setmanes, ja estem escoltant músiques escollides pels nostres infants.

La setmana passada sonava la cançó Demons de Imagine Dragons, que van escollir la Classe de 6è A tot convidant-nos a reflexionar sobre les nostres pors. Va ser un gran descobriment per algunes mestres i alguns alumnes, ja que aquesta tria ens va ajudar a descobrir un nou grup i una nova cançó!

Aquesta setmana està sonant la cançó Madre Tierra de Chayanne, una cançó que ens convida a ballar i veure la vida amb més optimisme!

Estigueu atents, perquè això no s’atura, i les properes setmanes segueixen sent els nostres alumnes els que trien les cançons.

Com sempre, si voleu sentir aquestes cançons, només cal que cliqueu al nom de la cançó i us durà al youtube on trobareu la cançó!

Així doncs… Bona música i bona setmana!!!

1 comentari

1. Esther

Heu tingut una idea estupenda.
    En no res ens veureu a les famílies fent coreografies en a propar-nos a l’escola…en pla musical de Hollywood ;p
    …cal dir que la sirena era una miqueta inquietant…