Informació Activitats de NEU amb 4rt i 5è Curs 2018-19

Aquest any, des de l’Àrea d’Educació Física continuem amb el projecte  “Esports d’Hivern” per cinquè any consecutiu. Enguany realitzarem amb els alumnes de 4rt i quatre sortides amb l’objectiu que coneguin i experimentin les modalitats d’Esquí de Fons (4rt) i Snowboard (5è). Les dates són:

• dilluns 11 de febrer de 2019
  • divendres 22 de febrer de 2019
  • divendres 1 de març de 2019
  • divendres 8 de març de 2019

Les sessions d’ESQUÍ DE FONS amb 4rt les realitzarem a l’Estació d’esquí de Tuixent (www.tuixent-lavansa.com) situada a la comarca de l’Alt Urgell,  i les sessions de SNOWBOARD amb 5è les durem a terme a  l’Estació de Port del Comte (http://portdelcomte.net) situada al Solsonès.

Per poder dur a terme tot el programa previst és molt important respectar els horaris establerts. A continuació us detallem la planificació que seguirem els 4 dies de sortida:

PROGRAMA DEL DIA

08:00h     Trobada a l’entrada de l’escola al C/ Lluís Companys.
08:15h Sortida Autocar  Escola – Estació d’Esquí
11:00h – 11:30h Arribada a l’Estació.  Esmorzar / Recollida de material
11:30h – 14:30h Activitat de esquí fons / alpí amb els tècnics.
14:30h – 15:00h Dinar / Retorn del material de lloguer.
15:30h – 18:00h Transport Estació d’esquí  – Escola Pere Vila. (Horari d’arribada aproximat).

EQUIPAMENT ESSENCIAL

Us recordem de nou l’equipament essencial que han de portar els alumnes

1. Mitjons gruixuts (les botes poden produir ferides).
  2. Pantalons de Nylon impermeable per portar per sobre del xandall, les malles o els texans o, si ja es té, pantalons d’esquí o bé vestit de neu.
  3. Samarreta màniga llarga.
  4. Anorac (millor impermeable)
  5. Jersei gruixut .
  6. Guants d’esquí o similars que protegeixin les mans del fred humit i de les erosions que es poden produir en caure a la neu.
  7. Gorra o passamuntanyes.
  8. Crema protectora solar (amb índex de protecció adequada a la pell de l’alumne) i de llavis.
  9. Ulleres de sol amb protecció U.V. (amb garantia de protecció).
  10. Una muda o roba de recanvi (samarreta i pantalons) per si és necessari canviar-se.
  11. Motxilla per portar durant la jornada d’esquí on hi càpiguen diferents objectes (ulleres, crema protectora, gorra, etc.) i el menjar (esmorzar i dinar).

Així mateix, us informem que els alumnes que normalment dinen a casa, han de portar esmorzar i dinar,  i una ampolla d’aigua petita (no es poden portar refrescs de cap altra mena). Recomanem que portin entrepans, ja que només gaudim de 30 minuts per a cada àpat.

Als alumnes que es queden al menjador regularment se’ls demanarà pic-nic.

Els que es queden esporàdicament o no es queden, hauran de dur el menjar de casa.

Si teniu algun dubte, us podeu adreçar al Xavi Garcia (Mestre d’Educació Física) i consular-li tot allò que necessiteu.

1. Xavi Garcia Autor de l'article

Hola Genoveva!

pots veure les fotografies a la mateixa web de l’escola. La setmana passada no vam poder penjar-les, però avui ja ho hem actualitzat.
      Et deixo l’enllaç: FOTOS FREESKI 2016
      Anirem afegint fotos a mesura que realitzem les sortides.

Moltes gràcies pels teus comentaris!

Xavi Garcia