EL PROGRAMA MUS-E A L’ESCOLA PERE VILA

A l’escola ja fa anys que comptem amb la col·laboració de la  Fundació Yehudi Menuhin per desenvolupar el programa MUS-E d’integració a través de les arts, concretament de la dansa, en el cas de la nostra escola.

L’Olga Ponce i el Moisés Ramos, (ballarins i coreògrafs) professionals amb experiència pedagògica imparteixen les sessions  al centre en horari lectiu. Les activitats, organitzades amb els docents, afavoreixen el diàleg entre alumnes i els ajuden a canalitzar la creativitat.

La intenció de les sessions és que els alumnes canalitzin la seva creativitat i reforcin l’autoestima. Treballen a través del moviment i les emocions uns objectius pedagògics, que mitjançant la dansa els ajuden a integrar eines vitals pel seu desenvolupament intel·lectual i afectiu.

Aquí teniu una petita mostra del treball que han realitzat en aquestes sessions els alumnes de 1r i 3r amb els artistes MUS-E i les seves tutores.

VÍDEO ALUMNAT 1r

VIDEO ALUMNAT 3r

“Se’ns dubte, un nen motivat és un nen que aprèn.”

Mar Fargas

Cap d’estudis.