CLOENDA CORRANDESCOLA

El dia 9 de Febrer, els i les alumnes de 5è A i B, vam anar al Centre Artesà Tradicionarius, (CAT) per a fer la cloenda del projecte Corrandescola, en el que, com ja sabeu, portavem treballant des de l’inici de curs.

Allà, la cloenda es tractava d’un combat de corrandes, que tenia 3 blocs.

El primer bloc era el de presentació, en el qual, cada escola es presentava amb una melodia de corrandes diferent. Nosaltres ho vam fer amb els Garrotins, i vam sortir 8 nens i nenes en representació de l’escola.

El segon bloc, que era el més llarg, era pròpiament el combat, en el qual, els nois i noies que ens representaven com a escola havien de fer 3 proves: La primera prova consistia en que ens donaven dues paraules que rimaven i haviem de fer uns nyacres amb aquelles dues paraules, la segona prova era que et donaven un objecte i havies de fer una corranda amb la melodia de nyacre sobre aquell objecte, i la tercera prova, ens donaven una imatge d’alguna cosa de la cultura popular catalana i havies de crear una endevinalla en forma de corranda, o bé, endevinar-ho en forma de corranda. Eren tres proves molt dificils, però ens en vam sortir molt i molt bé!

El tercer bloc, era el comiat, on en forma de corranda, amb la melodia dels Garrotins, ens vam acomiadar, fins l’any vinent.

El projecte ha estat molt motivador, i ens ho hem passat molt bé creant corrandes…. Ara, si de tant en tant se’ns escapa alguna corranda, ja sabeu perquè és!

Us deixem amb unes quantes fotografies del dia de la cloenda, si les voleu veure només cal que cliqueu AQUÍ.

i també us fem arribar un enllaç en el qual Barcelona Televisió explica com a noticia el dia de la trobada d’escoles, com que aquell dia hi havia dos torns, nosaltres no sortim, però es diuen coses molt i molt interessants, mireu, mireu!!