PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us informem que el període de preinscripció serà del 13 al 22 de maig de forma telemàtica.

Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

El procés es farà a través de la sol·licitud telemàtica, mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil aqui

Un cop hagueu finalitzat el procés de preinscripció de manera telemàtica, haureu d’enviar el resguard de presentació que sortirà a l’aplicatiu, a l’escola demanada en primer lloc (amb l’assumpte: PREINSCRIPCIÓ 20-21). Cal que envieu aquest resguard per tenir constància de la presentació de la sol.licitud, conjuntament amb la documentació necessària escanejada o fotografiada.

La documentació que caldrà enviar en documents adjunts és:

• Resguard de la sol·licitud.
  • El DNI de l’alumne, si en té.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies(escanejar tots els fulls omplerts del llibre de família)
  • Si és el cas, altra documentació que calgui presentar per tal d’obtenir la puntuació corresponent (carnet de família nombrosa o monoparental, justificant cobrament renda mínima d’inserció, certificat de discapacitat igual o superior al 33% -alumne/a, pare, mare, germans/es-).

CODIS DE LES ESCOLES I ELS INSTITUTS DEL PRAT

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, es podrà presentar la sol·licituds demanant una cita prèvia per a l’accés al centre. La finalitat de la cita prèvia es gestionar els períodes d’atenció al públic i evitar cues i aglomeracions.

• dimarts 19, dimecres 20, dijous 21 i divendres 22 de 9:30 a 13.00 h

Recordeu que degut a la greu situació actual, les normes d’accés al centre seran les següents:

1-Només podrà accedir al centre una sola persona per a la presentació de la documentació. Recordeu que heu de portar la documentació omplerta i la fotocopia de tots els documents necessaris.

2-Porteu el vostre propi material (full inscripció, fotocopies i bolígraf) per reduir l’estona al centre

3-Per accedir als centres educatius serà obligatori portar mascareta i es recomana portar guants.

4-Si sou personal de risc, podeu autoritzar per escrit a una altra persona a presentar la sol·licitud i la documentació.

Per a més informació :

Si teniu qualsevol dubte sobre el procés de preinscripció us podeu adreçar al correu del centre a8076421@xtec.cat (amb l’assumpte: PREINSCRIPCIÓ 20-21)