Arriba l’Spring Festival al Prat!

Del 17 al 20 de maig. Fes les proves aquí!

Spring Festival és un esdeveniment participatiu que implica a tots els centres educatius i equipaments culturals que formen part del projecte auxiliars de conversa d’Interseccions, i que vol apropar l’anglès al conjunt de la ciutadania, fent visible la feina feta aquest curs. Aquest festival és fruit del treball col·laboratiu entre 24 comunitats educatives i culturals del Prat on l’equip d’auxiliars de conversa, l’equip docent i l’alumnat de cada comunitat han el·laborat conjuntament activitats ben diverses.

Endevinalles, jocs d’estratègia, coreografies, receptes de cuina, jocs de preguntes… totes elles en llengua anglesa, omplen aquest festival d’activitats amb un caire lúdic i participatiu, afavorint l’ús de l’anglès i la millora de les competències orals de l’alumnat i la ciutadania en general.

El fil conductor d’aquesta edició de l’Spring Festival és la presència a la nostra ciutat d’uns éssers intergalàctics que volen aprendre de la nostra manera de viure i col·laborar. Amenacen en prendre’ns la nostra capacitat d’aprendre si no els compartim la formula secreta que fa que al Prat cooperem i visquem en comunitat. Per això, l’alcalde Lluis Mijoler fa una crida a la col·laboració ciutadana per tal d’afrontar plegades aquest repte aquí.

Sumeu-vos al festival! #springfestivalprat

Si voleu passar una bona estona i posar a prova el vostre enginy, hi podreu participar a la plataforma virtual del 17 al 20 de maig a través d’aquest enllaç que us compartirem a l’inici del festival.

A més, us animem a que us sumeu al festival compartint les vostres experiències, etiquetant els vostres vídeos i fotografies amb el hasthag #springfestivalprat.