Taca’t pel càncer infantil

El divendres 15 de febrer l’AMPA de l’escola va organitzar una tarda solidària i els fons recollits es destinaran a la investigació del càncer infantil que porta a terme l’hospital de Sant Joan de Deu de Barcelona.

És un goig i un plaer formar part d’aquesta comunitat amb uns valors solidaris tant arrelats, una vegada més la nostra comunitat ha respost d’una manera masiva a la crida que heu fet des de l’AMPA i la comissió de menjador. Aquesta resposta és una mostra d’una comunitat compromesa, sensible i empàtica envers les malalties.

Gràcies mares i familiars de l’AMPA per organitzar amb tan poc temps una crida d’aquestes característiques i a més fer-ho molt bé! Es evident que heu fet un bon treball en equip amb una bona coordinació i amb molt esforç però s’ha assolit l’objectiu d’ una forma excel.lent.

També gràcies a totes les entitats que una vegada més demostreu el vostre compromís solidari amb la societat i la vostra confiança en el treball i les persones de la nostra escola, és una alegria  saber que en el camí de les bones persones cap a un futur millor estem acompanyats de grans persones, empreses i entitats com vosaltres.

En la fotografia hi ha l’enllaç a les fotografies de la jornada,