REBEM L’EXCEPCIONAL DRA. Ma ANTÒNIA POCA A LA NOSTRA ESCOLA

El dimecres 16 de maig de 10 a 11 hores, la Dra. Poca, investigadora de la Unitat de Malalties Rares de l’Hospital de la Vall d’Hebron, ens ha visitat per rebre els diners recollits a la Marxa Solidària que vàrem dur a terme el passat 4 de març a la nostra escola.

Hem agraït a la Doctora Poca la seva presència a l’escola amb un parlament que han fet els delegats i delegades de Cicle Superior, en nom de tota l’escola, hem cantat l’himne del centre amb l’orquestra d’Entrecordes i hem ballat, de nou, el flashmob.

També ens ha acompanyat la Pilar Eslava, regidora d’educació, i el Sr. Domingo, president de la federació d’uan de les mallaties rares que tenim a la nostra escola. Volem agrair també a ells la seva assistència.

El parlament ha estat molt emotiu. Mireu, mireu que hi deia….

Bon dia a tothom!

Voldríem, en primer lloc, donar-te les gràcies, Doctora Poca, per treure temps de la teva atapeïda agenda per venir a la nostra humil escola.

És per a nosaltres un orgull tenir-te aquí i, sobretot, un plaer poder lliurar-te els diners que hem recollit al nostre centre per a que continuïs amb la investigació mèdica i, més concretament, sobre les malalties rares.

Gràcies al projecte que hem realitzat hem entès que hi ha persones com nosaltres que pateixen malalties de difícil diagnòstic i que, gràcies a investigadores com tu que dediquen la seva vida als altres, poden millorar la seva qualitat de vida i poden normalitzar-la.

També hem après a ser més solidaris, cadascú amb les seves possibilitats, i ens hem adonat que amb molts petits grans de sorra es pot construir una gran muntanya!

La marxa solidària del 4 de març va ser el colofó de tot un camí ben traçat perquè van participar al voltant d’unes 450 persones. Era molt emocionant veure com gent de tot el Prat de Llobregat i d’altres municipis confrontants s’atansava a la nostra escola interessada en col·laborar en aquesta iniciativa.

Sense més, et fem entrega del xec per import de 1.279 Euros, amb molta alegria i emoció, per a que podeu continuar avançant en la vostra investigació.

I com va dir Nelson Mandela, “El que compta a la vida no és el simple fet que hem viscut. És la diferència que hem fet a la vida dels altres el que determinarà el significat de la vida que hem conduit”.

Nosaltres, com tu, continuem fent camí…

En nom de tots els membres de la Comunitat Educativa Pepa Colomer del Prat de Llobregat:  gràcies per la teva implicació i altruisme!! Aquí tens i tindràs sempre casa teva!