PERIODE DE MATRICULACIÓ DE NOUS ALUMNES

Benvolgudes famílies,

Aqui trobareu tota la informació relativa al període de matriculació de nous alumnes que comença el proper dilluns 13 fins al dijous 16 de juliol.

Recordeu que per assistir al centre és obligatòri:

1. Respectar la distància social de seguretat de 2 metres
  2. Rentar-se les mans amb hidroalcohol a l’entrar al centre
  3. l’ús de mascareta
  4. un bolígraf propi
  5. No haver estat en contacte amb ningú que pateixi la malaltia en els 14 dies anteriors a la cita prèvia ni tenir cap símptoma
  6. Romandre el mínim temps possible al centre

Podeu demanar la vostra cita prèvia aquí:

DOCUMENTS PER FER LA MATRICULA:

A més de la documentació aportada amb la sol·licitud de preinscripció, per matricular-se cal presentar:

1. El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.

Si en formalitzar la matrícula, el o la sol·licitant no al·lega el mateix domicili que el de la sol·licitud de preinscripció, amb el qual hauria obtingut una puntuació inferior, el centre ha d’informar d’aquest fet a la comissió de garanties d’admissió corresponent perquè pugui investigar si hi ha hagut o no frau en el procés de preinscripció.

La falsedat o el frau en les dades al·legades o en la documentació aportada comporta la invalidació dels drets de prioritat i fins i tot, si escau, la pèrdua de la plaça assignada. El Departament d’Educació comunica a l’autoritat competent el fet perquè aquesta adopti les mesures oportunes en relació amb la responsabilitat que correspongui, tant al sol·licitant com a la persona que hagi emès la documentació acreditativa.

Els alumnes que compleixen els requisits acadèmics en el moment de la matrícula però que per causes justificades no poden aportar la documentació acreditativa corresponent, se’ls matricula condicionalment.

OFERTA DEFINITIVA DE PLACES AL CENTRE

ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE