Presentació de les conclusions dels tallers “Camins escolars”

Com sabeu, una de les propostes guanyadores dels pressupostos participatius de l’ajuntament va ser l’elaboració de camins escolars. La proposta s’ha començat a elaborar amb la participació de tota la comunitat educativa que ha realitzat una sèrie de tallers per identificar tots elements que afecten al camí a l’escola.

Ara que s’ha finalitzat tota aquesta diagnosi, volem convidar-vos  a una sessió per compartir les conclusions del tallers amb famílies, alumnat i comunitat que hem fet. Aquestes conclusions seran la base per a la decidir quines mesures concretes s’han de posar en marxa a la ciutat per dissenyar la prova pilot del primer camí escolar.

L’acte es realitzarà el dijous 17 de gener a les 17.30h al Centre Cívic Sant Jordi Ribera Baixa i constarà d’una part d’informació i exposició del treball realitzat i un torn d’intervencions per compartir impressions.

Us convidem a venir en família i per tal  de poder organitzar l’acte de la millor manera, us demanem que confirmeu el nombre de persones que assistireu a la secretaria del centre.