PARTICIPEM EN LA 3a TROBADA DE CENTRES INNOVADORS A TARRAGONA

El dimecres 6 de juny l’Escola Pepa Colomer participa amb una comunicació a la 3a Trobada de Centres Innovadors de Catalunya que es realitza a Tarragona.

En aquesta ocasió expliquem el nostre model educatiu i els nostres àmbits actuals d’innovació (què fem per innovar) i molt especialment la formació i suport que oferim al professorat (com ho fem per innovar) i el impacte de millora que estem constatant en els resultats (aprenentatges, desenvolupament personal, satisfacció de l’alumnat i professorat).

Una altra gran oportunitat per explicar el nostre projecte! Gràcies per convidar-nos!!

Per a saber-ne més:  http://dimglobal.ning.com/profiles/blogs/3a-trobada-de-centres-innovadors-de-catalunya-6-6-2018