MARXA SOLIDÀRIA “JUNTS PER LES MALALTIES RARES”

El diumenge 4 de març de 2018 ha tingut lloc una Marxa Solidària sota el lema “Junts per les malalties rares” com a cloenda de tot un treball pedagògic amb els alumnes de l’escola Pepa Colomer i dinamitzada per diferents membres de la comunitat educativa. Aquesta iniciativa ha tingut com a finalitat recollir el màxim de diners possibles per donar-los a la investigació per aquesta causa.

Ha estat una proposta no competitiva, d’aproximadament 12 Kms pels espais naturals del Delta del Llobregat. L’hem fet caminant, en bicicleta, en patinet, en patins… i han participat persones de totes les edats.

Els dorsals han estat a càrrec de Rètols Alarcón. Gràcies David!!!

La marxa ha finalitzat al pati de l’escola amb un Flashmob, un esmorzar col·lectiu a càrrec de l’Empresa adjudicatària del Servei de Menjador SERVEI D’ÀPATS, S.L. a la qual mostrem el nostre més profund agraïment!

També ens han entrevistat a la Ràdio.

I ens ho hem passat genial, molt bé, meravellosament…!!!

Gràcies a tothom per fer d’aquesta jornada un dia memorable, INOBLIDABLE!!