La Pau comença amb un somriure

DEMÀ 30 DE GENER CELEBREM EL DENIP

L’escola Pepa Colomer som una comunitat compromesa amb la societat que desenvolupa, amb un diàleg  igualitari i des del respecte, valors i competencies clau per a la sostenibilitat, entre els seus membres.  Demà dia 30 de gener volem celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau) en un acte que recull sentiments i desitjos que es comparteixen cada dia a les aules, perquè la pau no és cosa d’un dia.

El nostre compromís és un crit d’esperança, és un clam, fort i valent a la convivència en pau i al rebuig de la violència. Cada dia des de les nostres aules promovem aquesta convivència en pau i harmonia i és per això que formem part d’un gran club, “El Club dels Valents”. Demanem el compromís dels nostres estudiants per  col·laborar amb grups que actualment són víctimes d’injustícies i/o conflictes.

Volem Promoure societats pacífiques i inclusives per al desenvolupament sostenible, la provisió d’accés a la justícia per a tothom i la construcció d’institucions eficaces, responsables i inclusives a tots els nivells. Treballem colze a colze amb les famílies per a que els nostres alumnes siguin capaços de mostrar empatia i solidaritat envers les persones que pateixen injusticies.

La pau és cosa de tots i per això us convidem a la festa que celebrarem al pati de l’escola demà dia 30 de gener a les 11:30h

Per començar la celebració amb un somiriure us compartim un preciós videoclip que s’ha estrenat avui amb artistes famosos del segell Tot Sona Records, dirigit per la Dàmaris Gelabert i Àlex Martínez, amb motiu d’un nou projecte que neix amb el propòsit de difondre un missatge al món, entorn de la pau i la no-violència. Els beneficis del projecte seran per Metges sense Fronteres. S’editarà, a més, un conte molt bonic de la cançó.