INFORMACIONS DE FINAL DE CURS

Ja ha passat un curs més, el nostre 4t curs d’escola Pepa Colomer!

La nostra valoració ha estat molt positiva, doncs hem assolit molt dels objectius que ens havíem plantejat i ho hem fet en comunitat, com és el nostre anhel.

L’equip docent us vol desitjar un estiu meravellós i que pugueu gaudir d’unes merescudes vacances en família.

Us volem agrair, de tot cor, la vostra participació en totes les iniciatives que hem proposat i la vostra col·laboració en totes les propostes que hem dut a terme. Moltes gràcies a tots i a totes!!!

Volem fer un especial esment a l’Associació de Pares i Mares d’Alumnes, que amb la seva dedicació altruista, ens ha acompanyat en totes les iniciatives. Així mateix, també als membres de les comissions per tot els moments que ens heu regalat: Moltes gràcies també a vosaltres!!

Aprofitem, també, per aportar-vos algunes informacions que creiem poden ser interessants de cara al curs vinent:

Calendari d’inici de curs, horari i dies de lliure disposició

Us informem que iniciarem les classes el dimecres 12 de setembre i en horari de 9:00 a 13:00 i de 15:00 a 17:00 hores.

Els dies festius locals seran:

• 1 d’octubre de 2018
  • 10 de juny de 2019

La jornada intensiva es farà el 21 de desembre de 2018 i de l’11 al 21 de juny del 2019 en horari de 9 a 13 hores.

Els dies de lliure disposició pactats, a nivell municipal, pel curs 2018-2019 són:

• 1r trimestre: 02/11/2018 i 07/12/2018.
  • 2n trimestre: 04/03/2019.

Farem entrada progressiva de l’alumnat que comença P3 durant els dies 12, 13 i 14 de setembre, amb l’objectiu de poder atendre, de forma més individualitzada i personal, a cada infant i afavorir la seva adaptació a la vida escolar.

Dia de portes obertes

Després de recollir totes les valoracions i suggeriments realitzats per part d’algunes famílies en referència a poder conèixer el/la tutor/a amb anterioritat al primer dia de curs, us informem que l’escola organitza una jornada de portes obertes el dia 5 de setembre d’11:30 a 13:00 hores. Esteu convidades totes les famílies amb els vostres fills/es!

Fotos del curs 2017-2018

Si voleu les fotos d’aquest curs, podeu descarregar-les de la web de l’escola a “google fotos”:

web: http://agora.xtec.cat/escolapepacolomer/

Recordeu que tenim activa i en ple rendiment la nostra pàgina web, aquesta mateixa!

Així,  si un cas perdeu aquesta informació, no cal angoixar-se, perquè la podreu trobar a la nostra web. També hi podeu trobar altres documents, menú menjador, enllaços, links d’interès,… i estem oberts a noves propostes!!

Per a qualsevol dubte, estem a la vostra disposició!

Serveis de menjador i acollida

El menjador funcionarà des del primer dia (12 de setembre) per a tots els nens i nenes, excepte per P3 que començarà a partir del dilluns 17 de setembre de 2018.

Respecte a aquestes informacions i altres dubtes que us puguin aparèixer, no dubteu en trucar-nos o venir en persona a preguntar-nos.

Una abraçada molt forta i molt bon estiu!!

L’equip docent