INAUGURACIÓ CURS 2018-2019

Cada curs escolar és una celebració per a la nostra escola i, aquest curs 2018-2019 no pot ser menys, sinó millor.

DIVENDRES 28 DE SETEMBRE A LES 16:30 HORES ens hem trobat al pati de l’escola.

En primer lloc, hem donat les gràcies a tothom per haver-nos volgut acompanyar, en aquest dia tan especial en el que hem donat el tret de partida a un nou curs escolar: el curs 2018-2019.

Ens hem trobat tots plegats per fer una calorosa benvinguda a tots els nous alumnes i a les seves famílies, així com també a tots els que ja hi érem i continuem, amb il·lusió i entusiasme .

Hem volgut convidar i agraïr en persona la generosa donació que ha fet el nostre mecenes, el Sr. Guillem Solé

Seguim amb la innovació, continuem formant part de la xarxa de transformació liderada per EN21, xarxa Cb i aquest curs signem el manifest Educació 360º per una escola de qualitat que aposta per l’equitat.

Ens enfrontem a un gran repte, molt agosserat i valent i aquest repte és que entre tots els membres d’aquesta comunitat volem educar els nens i les nens del barri. Però la societat d’avui ens posa a prova i sabem que aquesta no serà una tasca fàcil. Com diu Maria Acaso, tenim el deure i el repte de fer que la pedagogia sigui sexy pels nostres alumnes, els hem de sorprendre, i tenir grans expectatives del seu potencial.

Aquest curs els nostre eix de treball és la Transformació, volem treballar des de l’Art però no com a contingut sinó com a metodologia i través de les creacions artístiques dels nostres alumnes  aprendre molt, perquè som una comunitat i aqui no només aprenen els infants sinó que cada dia tots, grans i petits aprenem a ser millors persones i entre tots construir uns societat més justa, implicada, responsable i solidària.

A ritme de garrotín hem presentat tot cantant els nostres projectes d’aula, amb la pau i harmonia que ens caracteritza.

Sigueu tots i totes molt benvinguts a la nostra escola i al nou curs 2018-2019!