Fundació Yehudi-Menuhin amb La Pepa

Aquest curs ens hauran quedat moltes coses per fer, però res acaba i tot continua endavant. Ja sigui aquest curs o al setembre, reprendrem tots els nostres projectes, aquests que fan del nostre institut-escola un centre singular. Continuarem acompanyant-nos d’artistes que ens ajudaran a adquirir competències i habilitats i que faran del nostre dia a dia a l’escola una oportunitat per descobrir, compartir i créixer en comunitat.

Us deixem aquest vídeo que ha gravat i editat un artista audiovisual de la Fundació Yehudi-Menuhin. Esperem que us porti bons records i molta il·lusió per tot el que vindrà.

Cuideu-vos molt!
·#joemquedoacasa