EXPOSICIÓ EL GALL DE FOC

Aquest curs 2018-2019 l’hem estrenat amb un gran projecte que com sempre compta amb la participació de tota la comunitat, la col·laboració d’entitats de la ciutat i el recolzament del barri. Hem iniciat la creació de la imatgeria festiva de l’escola per un element emblemàtic i estimat al Prat com és el GALL.

Aquest projecte però va més enllà perquè el nostre gall farà la seva aparició en societat el proper 29,30 i 31 de març a l’Auditori de Barcelona amb els nostres alumnes de cicle mitjà en el concert amb l’OBC.

Mentrestant us convidem a visitar la mostra de tots els dibuixos realitzats pels nens i nenes de l’escola en el concurs que es va realitzar per dissenyar el gall de foc. Aquesta exposició es podrà visitar del dilluns 10 de desembre fins al diumenge 16 al centre Cívic  Sant Jordi-Ribera Baixa al carrer de Dolores Ibárruri 0045 i el seu horari de visites és de dilluns a divendres, de 9 a 14.30 h i de 15.30 a 22 h. Caps de setmana i festius, de 10 a 14 h i de 16 a 22 h.

US HI ESPEREM!!