El cuquet de l’aprenentatge

Els mestres de l’escola Pepa Colomer patim una malaltia greu i és “el cuquet de l’aprenentatge”. Tenim el neguit del saber i les ganes de millorar la nostra pràctica docent dia a dia.

El curs passat alguns mestres van tenir la sort de poder fer residències en altres centres per veure pràctiques educatives d’èxit i millorar les pràctiques de la nostra escola. Durant el primer trimestre d’aquest curs dues mestres d’infantil també van tenir l’oportunitat de veure altres realitats i aprendre molt.

Ara iniciem una segona etapa de residències amb dos mestres més de primària, estem molt contents d’aquesta formació continua des de la pràctica.

Totes aquestes experiències neixen del projecte d’Escola Nova 21 del qual formem part de la mostra de 30 escoles que es van selecionar fa dos cursos. GRACIES!!