EDUCATION TALKS

La nostra escola torna a ser notícia, ahir dijous 23 de maig vam presentar el projecte educatiu en les EDUCATION TALKS.

L’escola no ha estat aliena a la rapidesa i intensitat dels canvis que experimenta la nostra societat. I no només és que s’hagi vist afectada en el seu funcionament per contínues novetats, sinó que es troba immersa en profund procés de replantejament de paradigmes amb el propòsit de donar la millor resposta als reptes educatius del nostre temps.

Davant aquesta realitat, la Universitat organitza Education Talks, un espai de trobades dinàmics i innovadors concebuts per a propiciar una reflexió de caràcter global sobre noves formes i mètodes d’ensenyament. Des de la seva creació, Education Talks ha estat un lloc on han pogut trobar docents i professionals de l’educació interessats i implicats en la transformació de l’ensenyament.

Aquesta cinquena edició, que va tenir lloc el passat 23 de maig, va comptar amb les següents breus ponències, que van servir d’inspiració per al diàleg posterior entre els prop de tres-cents assistents que es van donar cita.

ENLLAÇ A LA PRESENTACIÓ