EDICIO LIMITADA DEL LLIBRE “ET TOCA A TU”

Tanquem el curs 2018-2019 amb l’edició d’un llibre recull del projecte comunitari “Et toca a tu”.

Els nostres alumnes de l’orquestra EntreCordes han tingut l’oportunitat de tocar una obra de la compositora Mariona Vila creada especialment, amb la participació dels alumnes. L’orquestra EntreCordes de l’escola, formada per contrabaixos, violins i ukeleles, va tocar aquesta obra en els concerts de l’OBC, Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya, a l’Auditori de Barcelona.

Us convidem a comprar un exemplar d’aquesta petita joia que recull cada moment de la creació del Gall de Foc, la festa del Bateig, el cercavila on segur que tots vau participar, a més dels moments més importants en els assajos i els concerts. Una obra d’agraïment a totes les persones, entitats, col·laboradors  i famílies per ajudar-nos a fer-ho possible. I un agraïment molt especial a tots els alumnes per la seva il·lusió, constància, compromís i responsabilitat en un projecte tan important. Aquest és l’inici d’un camí cap l’èxit personal de tots els nostres alumnes!

FELICITATS!!

Podeu adquirir el vostre exemplar al preu de cost de l’edició de 5€