Camins escolars al Prat

Dins del procés partcipatiu per crear camins escolars al Prat, alguns representants dels alumnes de les classes de 5è i 6è van sortir al carrer per fer un recorregut de reconeixement. Aquesta activitat forma part del projecte participatiu començat a inicis d’octubre on participen 3 centres de primària del municipi, famílies i Ajuntament.

L’activitat d’avui és el resultat de la diagnosi realitzada per tots els alumnes del cicle superior de l’escola Pepa Colomer i les seves famílies i forma part del treball sobre el territori per veure els espais que cal millorar o com s’ha de realitzar la senyalització del camí per garantir la seguretat dels usuaris i la seva autonomia en el desplaçament al centre.

La televisió del Prat ha seguit el recorregut amb els nostres alumnes, us enllacem la notícia. Teniu l’enllaç al clicar la fotografia.