BENVINGUDA AL CURS 2019-2020

Aquests dies el mestres i professors de l’escola hem estat treballant per adequar i preparar tots els espais de l’escola, també hem fet moltes reunions on hem parlat dels projectes que podríem fer aquest curs i com ens volem organitzar.

Però després d’uns dies de treball ens hem adonat que sou el millor de l’escola i que us hem trobat a faltar, a vosaltres nens i nenes de l’escola que veniu cada mati a portar-nos l’alegria, que sou com la rosada del mati que fa brillar i enverdir l’herba del “Prat”.

Ja està tot a punt, només necesitem que vingueu amb molta il·lusió, la motxilla carregada de ganes per aprendre, bon companyerisme i respecte; la resta la posem nosaltres!!

I les famílies, aquell pilar tant important en la nostra comunitat educativa, que ajuda a fer girar la roda del molí amb energia, il·lusió i compromís, amb tots vosaltres també comptem i us esperem ben aviat per compartir i treballar plegats. Bon inici de curs!!

Per tal de facilitar l’arribada a l’escola dels grups segons la seva edat, hem pensat organitzar diferents horaris d’entrada:

P-3 El dijous 12 i divendres 13 farà l’horari d’adaptació que ja s’ha informat a les diferents famílies. Aquells de vosaltres que ho desitgeu teniu un petit ezmorzar mentre espereu la recollida de l’infant. A partir de dilluns 16 es farà l’horari habitual de primària i servei de menjador per les famílies que ho desitgin.

P-4 fins a 6è inici de les classes el dijous 12 de setembre de 9:00h a 13:00h i de 15:00h a 17:00h amb servei de menjador aquells que ho desitgin

Alumnes de 1r ESO inici de les classes dijous 12 de setembre de 9:30h a 14:40h, hi ha servei de menjador per aquells que ho desitgin.

Ben aviat farem la gran festa d’inauguració del curs, estigueu a punt per acompanyar-nos!