Festa d’inauguració del curs escolar!

Hem començat aquest nou curs amb el cor molt lluitador. Volem lluitar per canviar tot allò que no va bé. Ens volem convertir en persones que cuiden el planeta, comprant només el què fa falta, reciclant, fent servir menys el cotxe, respectant la natura i les persones, estant contents cada dia!

Amb aquestes paraules la nostra comunitat ha inaugurat el curs escolar. Noves experiències ens esperen dins i fora de l’escola per ajudar-nos a entendre el món en què vivim. Volem que tots els nostres coneixements i il·lusions siguin el motor dels canvis que el nostre món necessita per a superar els problemes d’abast mundial que l’amenacen.

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible seran els protagonistes d’aquest curs escolar. El 25 de setembre de 2015, els líders mundials van adoptar un conjunt d’objectius globals per a erradicar la pobresa, protegir el planeta i assegurar la prosperitat per a tots com a part d’una nova agenda de desenvolupament sostenible. Cada objectiu té fites específiques que s’han d’assolir en els propers 15 anys.

Per assolir aquestes fites, tothom ha de fer la seva part: els governs, el sector privat, la societat civil y cadascun de nosaltres.

Noves competències, valors i actituds en conduiran cap a una societat més sostenible. Nosaltres estem preparats!

Festa d’inauguració del curs!

Comença un nou curs ple de reptes i il·lusions. Volem celebrar amb tots vosaltres que l’escola ha crescut. Aquest curs som més nens i nenes, més mestres i més famílies!

Us convidem a donar el toc d’inici al curs 2019-2020 fent festa! Ens trobarem el proper divendres 27 de setembre a les 16:00h.

L’esdeveniment es durà a terme al pati del centre i serà obert a tothom. L’entrada es farà per la porta d’Educació Infantil.

Us hi esperem!

BENVINGUDA AL CURS 2019-2020

Per tal de facilitar l’arribada a l’escola dels grups segons la seva edat, hem pensat organitzar diferents horaris d’entrada:P-3 El dijous 12 i divendres 13 es farà l’horari d’adaptació que ja s’ha informat a les diferents famílies. Aquells de vosaltres que ho desitgeu teniu un petit ezmorzar mentre espereu la recollida de l’infant. A partir de dilluns 16 es farà l’horari habitual de primària i servei de menjador per les famílies que ho desitgin.P-4 fins a 6è inici de les classes el dijous 12 de setembre de 9:00h a 13:00h i de 15:00h a 17:00h amb servei de menjador aquells que ho desitginAlumnes de 1r ESO inici de les classes dijous 12 de setembre de 9:30h a 14:40h, hi ha servei de menjador per aquells que ho desitgin.… Llegeix més»

Torna el DIM a l’Escola Pepa Colomer