Retrobament després del confinament

Després del temps que hem passat confinats per fi ens hem pogut tornar a veure! Això si, amb mascareta, hidrogel i mantenint les distàncies de seguretat…

Tampoc ens hem pogut veure tots a la vegada. Hem estat en petits grups en horaris diferents, però tot i així ens ha agradat poder tornar a l’escola una estona.

Ens ha fet molt il·lusió poder tornar a estar junts tot i les condicions. A més cal tenir en compte que aquest és el nostre últim any a l’escola i que necessitem acomiadar-nos d’alguna manera d’aquest espai que durant tants anys ha estat la nostra segona casa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *