Arriba l’hivern a cicle mitjà

Els nens i les nenes de 4tB han volgut començar a guarnir l’escola amb decoració hivernal. Han fet un arbre preciós amb fulles recollides al pati, que prèviament han pintat en tons platejats…

Activitat de fang a Cicle Mitjà

Tots els nens i nenes de tercer i quart de l’escola hem participat en un taller de fang impartit per una gran artista. La Montse ens ha ensenyat com donar vida a un troç d’argila…hem estat capaços de crear esquirols i sabates de totes les… Llegeix més»

Castell de Montjuïc

La classe dels prínceps i de les princeses hem anat al castell de Montjuïc.
Ens han explicat que en aquest castell no hi vivien prínceps i princeses, sinó soldats, tot i així ens ha agradat molt veure un castell de tan a prop!
Ens hem ficat en… Llegeix més»

Oncle buscall

Quina sorpresa!!!
Dilluns quan vem sortir al pati, vem trobar uns ulls als arbres… volia dir que els tions s’havien despertat!!!
Així que vem trucar a l’oncle buscall i a la seva cosina, perquè vinguessin a portar-nos els tions i al cap d’una estona, van venir a… Llegeix més»

Visita de la companyia Teatritus

Aquest matí ens ha visitat la companyia “Teatritus”! Ens han representat una obra de teatre “Nit de Nadal” que ens explica la història de dos germans, en la què un ha perdut la il·lusió pel nadal. A través de diverses cançons ens expliquen que, per… Llegeix més»

Teatre en anglès

Ahir les nenes i nens de Cicle Inicial van gaudir del Teatre en Anglès amb l’obra musical “Rudolph” Durant dies vam estar escoltant el conte, coneixent els personatges i cantant les cançons durant les hores d’anglès, i així tots vam poder participar directament a l’actuació.
Vam… Llegeix més»