L’alumnat de 4tC viatgen fins a Atenes, passant per Roma.

El mestre d’educació física s’inventa la manera de mesurar la distància que corren els alumnes.

Avui us informarem d’una nova noticia, els animals mitològics es preparen per el megaviatge que faran; aniran d’Esparreguera a Atenes passant per Roma. És  un camí molt llarg i el volen fer corrents! Han estat preparant-se molt bé,tan física com mentalment, mesurant la pista, la distància que han de recórrer,les etapes, les parades que hauran de fer al llarg del camí, etc.

Segons les declaracions del seu mestre Lluís Montes estan molt preparats i preparades, han treballat molt dur i han fet molt bona feina. L’activitat consisteix en córrer al voltant de la pista, durant els primers 5 minuts d’educació física, per veure si entre tots i totes podem arribar a fer la distància  que hi ha d’Esparreguera a Roma i de Roma a Atenes.

Per poder mesurar els quilòmetres que fan, el Lluís els ha fet una targeta per cada un dels/les alumnes de 4t-C. Cada  targeta té un codi QR i la cara delalumne/a. Cada volta que fan passem el codi QR per el lector de la tauleta i un comptavoltes suma la distància que fan al voltant de la pista al llarg dels dies.

Estarem expectants per saber si ho aconsegueixen, us tindrem informats i informades!

Júlia Cantalejo i Biel Sanmartí.