1r CLAUSTRE MAGNET

El 10 de gener vam fer el primer claustre Magnet. Van venir la Roser Argemí de la Fundació Bofill, el David Vilalta del Departament d’Ensenyament i una representant de l’ICE de la Universitat Autònoma.
En aquest claustre ens van explicar molt bé en que consisteix el fet de ser ESCOLA MAGNET. Ens van demanar que penséssim, imaginéssim com veiem la nostra escola d’aquí quatre anys, vam parlar en grups i va sortir el
que veieu a les fotos. Vam apostar per la innovació. És un gran repte i l’encarem amb totes les ganes del món!
D’aquesta reunió també surt la idea de pensar un lema per l’escola i com fer participar a tota la comunitat educativa: alumnes, famílies i mestres.
Enviem una carta a les famílies explicant què és el que fem i com poden participar-hi. Posem una bústia al vestíbul de l’escola i tothom petits i grans poden dir la seva.
Esperem moltes propostes!

Fotos: 1r CLAUSTRE MAGNET