LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA I UN CONVIDAT ESPECIAL…HAN VINGUT A CANTAR NADALES!

Un grupet de mares, pares, àvies i avis ens han deixat totalment bocabadades i bocabadats amb un gran espectacle nadalenc!
L’alumnat de primer de cicle inicial va tenir la sort de gaudir d’aquesta estona i de veure en directe tot el muntatge que les famílies ens tenien preparat. Ens van cantar nadales amb coreografia inclosa, van tocar música en directe i, per acabar, la part culminant de l’actuació va ser quan per sorpresa va aparèixer el Pare Noel carregat amb regals i sorpreses per tothom!
Les nenes i els nens no donaven crèdit del que estaven veient! Cares plenes de somriures i emoció en adonar-se que el seu nom estava escrit en un dels regals del sac màgic del Pare Noel. Un moment irrepetible!
Volem agrair moltíssim a totes les persones que van fer possible aquest moment tant emocionant per a tots plegats!
MOLTES I MOLTES GRÀCIES!

Fotos: 1r