ESCOLTEM UN FRAGMENT DEL CONTE LA FIRA

Els i les alumnes de primer ja ens hem convertit en grans lectors i lectores. Ara ja hem aprés a llegir força bé i cada dia a l’estona de 30’ de lectura triem el conte que més ens agrada i podem gaudir de la seva lectura de manera individual o tot compartint-lo amb els nostres amics i les nostres amigues. El César, un alumne de 1rA, ens llegeix un fragment del conte La Fira. Esperem que us agradi!

escoltem_un_fragment_del_conte_la_fira

1. Familia Moras Bertolín

Ens ha agradat molt! Aquí es va arrencar amb la lectura i ara al final de curs…és un petit gran lector!

1. Ester

Ho fa molt i molt bé! Ja és tot un expert en la lectura! En pocs mesos van fer un canvi molt gran, la veritat que aprenen rapidíssim!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *