TOTA L’ESCOLA HEM GAUDIT D’UNA CURSA D’ORIENTACIÓ A CA N’ORIOL

El divendres 23 de març tota l’escola vam gaudir d’una cursa d’orientació al bosc de Ca n’Oriol!

L’alumnat de Primària es va organitzar en 19 grups de 16 nens i nenes barrejats de 1r a 6è. Aquests grups es van trobar el dia anterior al pati per conèixer el material i els seus companys i companyes.

Un cop a Ca n’Oriol cada grup de Primària va començar a assumir les fites assenyalades al seu mapa. Quan les van aconseguir totes van guanyar una recompensa (una peça de puzle).

L’alumnat d’Infantil es va organitzar en 6 grups intercicles (P3,P4 i P5) i van ubicar-se a la zona de les oliveres. Allà es van trobar 6 proves a superar lúdica i esportivament. Quan les van realitzar totes van obtenir una recompensa, una peça de puzle.

Quan cada grup va tenir la seva peça vam muntar un puzle enorme de la façana de la nostra estimada escola amb el nostre lema “Pau Casals, una escola de pel·lícula”.

D’aquesta manera tan especial i divertida vam tancar el segon trimestre!

Fotos: Cursa d’orientació