TALLER POEFA: CUIDA’T, CUIDA’M, CUIDEM-NOS A 3r

A la nostra escola i, ara més que mai, es dóna molt de valor a les emocions i al benestar dels infants. Es moltes activitats de treball de l’autoestima i millora de les relacions interpersonals.

El passat dijous 6 de maig, els infants de 3r van participar en una taller emocional en el qual van aprofundir en el seu concepte de grup i la importància de tots el membres, en la vinculació amb les arrels i l’origen de cadascú dels membres, en la relaxació i en l’autoestima i verbalització de qualitats positives de cada individu.

Aquest taller va estar acompanyat per formadores i formadors del Moviment Educatiu Sistèmic (MES). Va ser una vivència enriquidora pels infants i pels docents.

Aquesta activitat pertany al PLA D’OPORTUNITATS D’ÈXIT EDUCATIU A FAVOR DE L’ALUMNAT (POEFA) i ha estat finançada pel Ministeri d’Educació i Formació professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Fotos: 3r