TALLER DE DOBLATGE PMOE AL CICLE SUPERIOR

El passat dimecres 12 de maig, els i les alumnes de cicle superior han gaudit d’un taller superinteressant sobre el doblatge de pel·lícules a càrrec d’en Francesc Fenollosa, la veu valenciana del Geni Tortuga de la sèrie mítica Bola de Drac.

Ha estat una experiència única, on els nens i nenes s’ho han passat genial. Tenint en compte que som escola Magnet,  i que tenim una relació estreta amb la Filmoteca de Catalunya, no podia faltar un taller tan representatiu per a la nostra Escola de pel·lícula.

L’objectiu del taller era millorar la competència oral dels infants de 5è i 6è perdent la por a parlar en veu alta doblant fragments de pel·lícules.

Aquesta activitat ha estat subvencionada pel programa PMOE de la Generalitat de Catalunya, un pla de millora de les oportunitats educatives.

Fotos: