L’ESCOLA CONVIDADA A “L’OFICI D’EDUCAR” DE CATALUNYA RÀDIO

Diumenge 28 de febrer de 2021 l’escola va ser convidada al programa “L’Ofici d’educar” (El suplement) presentat per l’Elisabet Pedrosa de Catalunya Ràdio.

El programa tenia per títol: “Innovació pedagògica a Catalunya: ni la pandèmia la pot parar”.

Nosaltres vam presentar el centre amb la col·laboració de  dos infants de sisè: en Quim Jiménez i la Narjes El Akhal. Van gravar una nota de veu on es presentaven tots els projectes que defineixen la nostra escola. Ho van fer genial!!!

La tertúlia ens va permetre explicar el nostre projecte Magnet de la mà de la Filmoteca de Catalunya i la importància del projecte de Filosofia 3/18. També vam poder parlar dels efectes de la pandèmia i de les noves oportunitats que hem experimentat.

Us deixem l’enllaç al programa:

L’ofici d’educar (El suplement) amb Elisabet Pedrosa