L’ALUMNAT TERCER VISITA L’AJUNTAMENT

Els nens i nenes de tercer de primària han visitat l’Ajuntament de Rubí.
Primer, han fet un recorregut pels diferents departaments, on el personal els ha explicat el funcionament de cadascun.
La visita ha finalitzat a la Sala de Plens, on han pogut conversar amb l’alcaldessa, Ana María Martínez, i fer-li tot tipus de preguntes: algunes de personals com l’edat i els estudis, i d’altres més relacionades amb la seva tasca com a alcaldessa (si li agrada ser-ho o què ha fet pel poble). També hi ha hagut qüestions sobre el municipi, com els quilòmetres que ocupa.
Els objectius d’aquesta activitat han estat: acostar la institució municipal a l’alumnat per tal que la vegin com una instancia propera, principal responsable dels afers de la col·lectivitat, i facilitar que els infants
coneguin de primera mà quins serveis s’ofereixen des de l’Ajuntament i com funciona per dintre.