L’ALUMNAT DE 5è PARTICIPA DEL TALLER POEFA: “CUIDA’T, CUIDA’M, CUIDEM-NOS”

Divendres 7 de maig l’alumnat de 5è va gaudir d’un taller a l’aula dirigit per en Roger i en Joan, formadors del Moviment Educatiu Sistèmic (MES). Els i les alumnes han treballat aspectes tan importants com el coneixement d’un mateix i dels altres, la família i els talents de cadascun dels membres del grup.

Treballar aquests aspectes ajuda a millorar l’autoestima del nostre alumnat, el benestar emocional i la cohesió de grup. Uns aspectes claus i necessaris per a millorar la competència emocional.

Ha estat una  experiència de construcció i descoberta personal, molt emotiva per a totes i tots.

Aquesta activitat s’emmarca dins del PLA D’OPORTUNITATS D’ÈXIT EDUCATIU A FAVOR DE L’ALUMNAT (POEFA) i ha estat finançada pel Ministeri d’Educació i Formació professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Fotos: