L’ALUMNAT DE 4T ESCENIFICA CANÇONS DE LA TARDOR AMB OMBRES XINESES

L’alumnat de 4t ha escenificat diverses cançons de tardor amb ombres xineses per a totes les nenes i tots els nens de l’escola.

Amb aquesta activitat hem celebrat la Castanyada i les actrius i els actors han après a treballar en equip, ja que tots tenen una part activa en el desenvolupament de l’espectacle i dels preparatius. Això potencia la unitat entre ells i elles, els ajuda a relacionar‐se, a col∙laborar, a compartir tasques, etc.

Aquesta activitat d’aprenentatge sobre pre‐cinema en el mar de la nostra aliança Magnet amb la Filmoteca de Catalunya ajuda a desenvolupar les seves habilitats creatives, i d’expressió corporal perquè potencia la fantasia,
la imaginació, el moviment, etc.

Tota l’escola ha pogut gaudir d’un espectacle molt plàstic, visual i atractiu i ha mostrat un gran respecte i molta admiració vers al treball dels seus companyes i companys de 4t.

Fotos: Festes