FESTA SIMpàtiCA

El dimarts 9 de maig vam realitzar la Festa simPÀTIca per tal de celebrar amb l’alumnat i el professorat l’inici del nostre projecte de pati: Espais simPÀTIcs.
La festa va tenir lloc durant tot el matí. Hi havia diferents jocs a diferents espais del pati, per on va anar passant tot l’alumnat (jocs d’implementació, jocs tradicionals, jocs d’estratègia, esports col·lectius, espai lliure, espai de construcció, bibliopati,…)
L’objectiu d’aquesta “FESTA simPÀTIca” era presentar als nens i nenes de l’escola el nou funcionament de pati. Des de la inauguració fins a final de curs anirem valorant el funcionament d’aquesta nova proposta i anirem adaptant-lo en funció de les necessitats i inquietuds dels alumnes.
A PRIMÀRIA els 5 espais són:

simpatica1

1) JOCS TRADICIONALS : cordes, baldufes, petanca, bitlles catalanes, bales, xapes.
2) JOCS D’EQUIP AMB PILOTA: comencem amb SHOOTBALL.
3) JOCS D’ESTRATÈGIA: comencem amb “POLIS I CACOS”.
4) IMPLEMENTS: RAQUETES.
5) ESPORTS COL•LECTIUS: FUTBOL
6) ESPAI LLIURE

simpatica2

A INFANTIL els 5 espais són:

simpatica3

1. Racons de construccions
2. Racó de jocs tradicionals
3. Racó del Sorral
4. Racó de Bibliopati
5. Racó de joc Simbòlic.

Podeu veure com funciona i com ens ho passem de bé en el següent vídeo!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *