ELS ALUMNES DE P5 TANQUEN ELS TREBALLS DE TARDOR AMB UNA SORTIDA AL TORRENT DE COLOBRERS DE SABADELL

Desprès de realitzar diferents activitats dins l’escola per conèixer nous aspectes de la tardor, experimentant, observant, manipulant, representant… l’alumnat de P5 va anar al bosc a viure’l en directe i a rebre noves sensacions junt amb els companys i companyes de P4.

Va ser  la primera sortida d’aquest curs, una experiència fantàstica. Un entorn espectacular amb molts ponts per creuar els rierols, fulles seques, petits salts d’aigua, coves. I si això no era suficient l’Eiden va trobar un petit tió amagat entre mig dels matolls. Naturalment tots els alumnes van decidir que l’acollirien a l’escola per donar-li menjar, escalfor i molta estima. A veure si aconseguim engreixar-lo per fer-lo cagar!!

Fotos: P5