COLÒNIES 4t

Els dies 6 i 7 de març vam anar de colònies a Can Brugarola a Canet de Mar. Ens vam ajuntar els alumnes de P5, 2n i 4t i vam gaudir de dos dies intensos d’aprenentatge i sobretot de gaudi.

Només en arribar vam visitar el port d’Arenys de Mar amb una bona passejada en barca, vam veure les barques dels pescadors i els diferents estris que fan servir per a pescar i finalment vam veure la subhasta del peix (ara ja electrònica).

Havent dinat i després d’una bona passejada per la platja, vam arribar a Canet i ens vam instal·lar a les habitacions: tots a buscar un llit (jo a dalt, jo a baix…), buscar el sac…i també vam poder gaudir d’una estoneta de joc lliure abans de sopar.

A la nit, havent sopat, vam anar a la  discoteca i la xerinola va continuar una bona estona a les habitacions.

L’endemà al matí havent esmorzat vam baixar a la platja de Canet a fer jocs variats que van ser força divertits.

En acabar, vam dinar, vam agafar les maletes i cap a Rubí.

Va ser una experiència  fantàstica!!