CICLE DE NADAL A L’AULA D’ACOLLIDA

Enguany com cada any, la feina de l’aula d’acollida és la d’acompanyar als/les alumnes que arriben de nou a la nostra escola. (alumnes de 3r. A 6è.)
A més del seguiment en l’adaptació a l’escola, amb els 15 nens/es, anem coneixent i treballant la llengua catalana, ja que aquesta és la que ha de servir com a vehicular pel dia a dia a l’escola, i no ens oblidem de la cultura del país a on han arribat.
Per Nadal, el costumari català és ple d’activitats i literatura popular que s’intenta que , de mica en mica aquests/es alumnes vagin coneixent.
En les fotos es mostra els resultats més plàstics d’aquesta tasca: TEMPS D’ESPERA: Advent, PESSEBRE, TIÓ, TAULA DE NADAL, PASTORETS, REIS, …

Fotos: Aula d’acollida

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *