CELEBREM LA DIADA DE SANT JORDI

La diada de Sant Jordi sempre és una data molt especial i per celebrar-la hem realitzat diverses activitats relacions amb la lectura i la tradició.
Al matí els i les alumnes de 4t, 5è i 6è han explicat contes a la resta de grups de l’escola i per la tarda hem celebrat els tradicionals Jocs Florals.
Durant l’activitat del matí, en grups molt reduïts els alumnes de 4t, 5è i 6è han preparat lectures teatralitzades i s’han distribuït per diferents espais de l’escola. Cada grup ha explicat un parell de contes als i les alumnes més petits i petites. També han preparats jocs i diferents activitats relacionades amb la lectura.
A la tarda, arribava el torn dels Jocs Florals. P3, P4 i P5 van oferir un concert amb cançons tradicionals de Sant Jordi. El cicle inicial va llegir rodolins fets per l’alumnat. Els infants del cicle mitjà i superior van participar dels Jocs Florals i van guanyar, amb diferents poemes, la flor natural, l’englantina d’or i la viola d’argent.
Aquí teniu una petita mostra de la diada de Sant Jordi 2019 a l’escola.

Fotos: Festes

Sant Jordi 2019. videos lectura primària