APADRINEM RUBICITY: ESTIMEM EN BÒDUM

En el marc del projecte “Apadrinem Rubicity, estimem Rubí” la nostra escola té el plaer d’apadrinar un element cultural de la ciutat molt entranyable: “En Bòdum”.
Aquest projecte d’innovació, pretén acostar els infants a aquest personatge amb diferents propostes i activitats pedagògiques amb l’objectiu d’aprofundir en el coneixement del mateix i de fer-ne la seva difusió per tal de donar valor social a l’element apadrinat.
Cada classe va dibuixar en Bòdum. Els més petits van guarnir un elefant amb diferents tècniques i els més grans per parelles van dibuixar la seva versió d’en Bòdum.
Van rebre la visita sorpresa d’en Bòjum, el cosí d’en Bòdum, i li van fer una gran benvinguda de la mà d’un dels seus creadors: en Pep Borràs. Ens va fer un tomb per la vida d’aquest bonic elefant que per a nosaltres és símbol de la tolerància envers la diferència i la capacitat d’inclusió amb els quals ens sentim identificats. L’alumnat va ensenyar els seus dibuixos a en Pep. Amb música vam tancar la festa. En Bòjum va ser protagonista de la Festa Major de l’escola amb una festa d’aigua.
Estem molt contentes/s de ser padrins/es d’aquest preciós personatge. Si voleu saber més coses d’ell podeu instal·lar l’aplicació “Mobile History Map” on d’alumnes de l’escola us convidaran a donar respostes a curiositats seves quan l’aneu a visitar. També podeu gaudir de l’exposició al Castell on descobrireu quins elements culturals o naturals apadrinen diferents escoles de la ciutat.

Fotos: Festes