MOLTES FELICITATS ANNA CORDERO PEL PREMI SAMBORI!!

L’Anna Cordero, alumna de 6è de l’escola Pau Casals ha quedat finalista del premi Sambori d’Òmnium de la demarcació del Vallès Occidental.
La 12 edició del premi Sambori Òmnium de narrativa escolar en català ha comptat amb la participació d’uns 41.000 alumnes de tot el territori català.
A la comarca del Vallès Occidental, que inclou les quatre seus -Rubí, Sabadell, Sant Cugat i Terrassa- ha comptat amb 18 finalistes, d’una participació de 40 centres i 215 treballs presentats.
Pel que fa a Rubí, hi han participat 526 alumnes, dels quals s’han presentat 43 treballs de 7 centres educatius: Col·legi Balmes, Col·legi Regina Carmeli, Escola Nostra Senyora Montserrat, Escola Pau Casals, Escola Schola, Escola Teresa Altet i Institut l’Estatut.
L’Anna ha estat premiada per l’obra ‘Diari on-line privat’
L’entrega de premis va ser el dimecres 21 de març a les 18.30h a la Sala Annexa del Casal Torreblanca de Sant Cugat del Vallès.

Moltes felicitats Anna!

Els 18 guardonats del Vallès Occidental passaran a la fase final del premi, on es decidiran els millors treballs de Catalunya el pròxim 25 de maig.