LES CAVALLERESSES I ELS CAVALLERS SOM ACTRIUS I ACTORS DE PRIMERA

Per preparar la jornada de portes obertes i oferir a les famílies interessades en conèixer la nostra escola la súper pel·lícula “ La Filo i els cavallers i les cavalleresses”, vam dissenyar el cartell de la pel·lícula.

Primer de tot vam observar caràtules de pel·lícules per descobrir com havia de ser. Vam veure que hi havien fotografies o dibuixos dels protagonistes, lletres per dir el títol i els noms dels personatges o actors i/o actrius.

El següent pas va ser dibuixar cadascú un cartell amb els requisits que havíem observat. O sigui que havia de sortir la Filo, el seu nom i el nom de la classe. També podíem afegir altres elements com símbols de pensar i parlar.

Quan  vam acabar tots els cartells vam fer la tria. Cada alumne va posar el seu dibuix a sobre del plafó-filmina per ensenyar a la resta.  També vam poder observar amb més atenció cada cartell exposats a sobre les taules de la classe.

Vam arribar  a la conclusió que hi havia tres cartells que ens agradaven més que els altres . Dels tres cartells vam agafar els elements més significatius i vam fer una nova composició que va donar lloc al cartell definitiu.

La jornada de portes obertes va ser una excusa per treballar de forma globalitzada i significativa.

Fotos: P5