CELEBREM LA FESTA DELS TRES TOMBS A L’ESCOLA

Un any més l’escola es fa ressó de les tradicions de la ciutat i celebra al mes de gener la Festa de Sant Antoni del Porquet o dels tres tombs.
Som l’única escola de Rubí que reprodueix la festa amb els alumnes d’infantil i la companyia de tota l’escola durant la rua.
Al matí els infants porten petits animals vius engabiats o animals de peluix per fer els tres tombs al pati gran de l’escola. Aquest any la pluja ens ha obligat a fer-ho al rebedor de l’escola. La Societat Sant Antoni Abat de
Rubí ens ofereix cada any col.laboració. Aquest any ens ha deixat un cavall a mida real per la nostra rua. Els infants estaven encantats amb ell: en Guapo.
A les aules haviem confegit unes medalles amb un dibuix del porquet i un número per a poder participar del sorteig del porquet. Els alumnes de P-5 confegeixen un porquet de paper i el sortegem.
A la tarda, els/les nens/es i les Mestres hem vingut molt modats i hem fet el sorteig i el ball de gala. Durant les sessions de psicomotricitat hem treballat els balls de saló i el resultat ha estat fantàstic. Iniciat el ball a
tothom li ha vingut la gana i hem compartit unes coques.
Ens agrada mantenir tradicions que els nostres infants troben a la seva ciutat tot donant sentit al seu origen i significat.
Us deixem unes fotos i uns vídeos. Us agradaran.

Fotos:     Ball de gala          Rua