L’ALUMNAT DE 1r A DEBAT SOBRE LES SEMBLANCES I DIFERÈNCIES ENTRE LES PERSONES

Les nenes i nens de 1r A van conèixer en Pèbili, el personatge que guia les sessions de Filosofia 3/18, a començament de curs. Aquest personatge és qui porta les propostes de debat i de reflexió.

Una de les propostes va ser fer una anàlisi sobre les persones. Buscar semblances i diferències a partir de la comparació que va servir per seguir aprofundint en  algunes activitats dedicades a treballar el 8 de març Dia de la Dona.

Amb cada grup d’alumnes es va establir un diàleg on cada infant aportava la seva idea, reflexió, esmena o pregunta.

Per tancar la proposta d’en Pébili es va proposar treballar el lema de la classe que va sorgir el Dia de la Dona : “Som diferents, som iguals, som una pinya” Amb una representació plàstica, han pogut reflectir allò que ha sorgit de les sessions de Filosofia 3/18 dedicades a parlar sobre les persones.