L’ALUMNAT DE CICLE INICIAL VISITA L’EXPOSICIÓ DE PESSEBRES DE RUBÍ.

Dijous 19 de desembre, l’alumnat dels grups de 1r i 2n de primària ha anat a visitar la tradicional exposició de diorames de pessebres que elabora cada any l’Associació de Pessebristes de Rubí.

Enguany, a diferència de l’any passat, els i les artistes no han elaborat un sol pessebre conjunt sinó que cada autora i autor ha desenvolupat el seu propi pessebre. L’alumnat ha pogut gaudir amb aquestes creacions, autèntiques obres d’art, amb les quals ha fet  volar la seva imaginació i creativitat.

Per acabar la visita nadalenca, l’alumnat ha pogut gaudir de l’espai “El món del Tió” que està muntat a la plaça del Doctor Pearson.

Si encara no ho heu fet, encoratgem a  tothom a visitar aquesta magnífica exposició pessebrista!

Fotos: Cicle Inicial